GN Red Ball
Elujõulises Arcadia linnas, kus tehnoloogia ja maagia põimusid, oli GN Red Balli mäng muutunud sensatsiooniks. Erinevalt kõigist teistest mängudest ühendas see klassikalise platformeri põnevuse ja Arkaadia müstilise energia lummuse. Mängijad juhtisid väikese lummatud punase palli läbi mitmete väljakutsete pakkuvate tasemete, mis olid täis mõistatusi, püüniseid ja maagilisi olendeid. Veelgi populaarsemaks muutis selle see, et igaüks sai GN Red Balli võrgus tasuta mängida, võimaldades mängijatel üle kogu maailma mängulustiga liituda.
Selle hulluse keskmes oli noor seikleja nimega Liora. Oma kiire mõtlemise ja väleduse poolest tuntud temast oli saanud GN Red Balli mängu tippmängija, kes veetis lugematuid tunde selle värvilistel ja reetlikel maastikel navigeerides. Tema unistuseks oli võistelda Grand GN Red Ball Championshipil, turniiril, mis tõmbas kokku parimad mängijad igast Arkaadia nurgast ja kaugemaltki.
Ühel kargel hommikul, kui Liora oma hubases maagiliste esemetega täidetud kodus liigutusi harjutas, sai ta oma mängukonsoolile teate. See oli kutse Grand GN Red Ball meistrivõistlustele. Tema süda lõi elevusest ja ootusärevusest, kui ta kutse vastu võttis, olles valmis oma oskusi tõestama kõige suurejoonelisemal laval.
Meistrivõistlused toimusid Enchanted Arena’s, Arkaadia südames asuvas suurepärases ehitises, mis säras eeterliku valgusega. Kui Liora kohale jõudis, imestas ta seda vaatepilti. Areen täitus pealtvaatajatest, nende näod särasid ootusärevusest. Hiiglaslikud holograafilised ekraanid kuvasid mänge reaalajas, võimaldades kõigil tegevust tähelepanelikult jälgida.
Liora esimene väljakutse oli mängija nimega Finn, nutika strateeg, kes on tuntud oma põhjaliku planeerimise poolest. Tasand, millega nad silmitsi seisid, oli laialivalguv mets, mis oli täis nihkuvaid platvorme, peidetud püüniseid ja vallatuid spraite, mis võisid palli suunda muuta. Matši alguses tundis Liora adrenaliini tõusu. Ta juhtis GN Red Balli täpselt, navigeerides läbi takistuste graatsiliselt.
Finn oli hirmuäratav vastane, tema punane pall läbi metsa läbimõeldud liigutustega läbi põikas. Kuid Liora väledus ja kiired refleksid andsid talle eelise. Ta kasutas peidetud vedru, et lasta oma kuul üle eriti keerulise lõigu, saavutades sellega märkimisväärse edumaa. Viimase, täiuslikult ajastatud hüppega jõudis ta esimesena taseme lõppu, tagades oma võidu.
Järgmised voorud olid veelgi keerulisemad, tasemetega, mis pani proovile mängija võimete kõik aspektid. Liora seisis silmitsi vastastega, kes olid spetsialiseerunud erinevatele oskustele: mõned olid eksperdid keeruliste mõistatuste lahendamises, teised aga valdasid lõksudest kõrvalehoidmise kunsti. Iga matš pani proovile tema kohanemisvõime ja leidlikkuse.
Üks põnevamaid matše peeti Nyxi-nimelise mängijaga, kes on illusioonide ja valede suunamiste meister. Tase oli seatud müstilises koopas, mis oli täidetud helendavate kristallidega, mis heidavad petlikke peegeldusi. Nyx kasutas neid peegeldusi illusioonide loomiseks, muutes Lioral raskeks eristada tõelisi ja võltsitud teid. Kuid Lioral oli pilk detailidele. Ta jälgis peegelduste peeneid erinevusi ja kasutas neid, et juhtida teda läbi labürindi. Suure kiirusega manööverdas ta Nyxi üle ja ületas finišijoone esimesena.
Turniiri edenedes Liora maine kasvas. Ta sai tuntuks oma loomingulise probleemide lahendamise ja oma võimega pinge all rahulikuks jääda. Tema viimane vastane oli GN Red Balli kogukonna legend, mängija, keda tuntakse ainult The Phantom nime all. Fantoomi polnud kunagi võidetud ja tema oskused kuulusid legendide hulka.
Viimane tase oli disaini meistriteos, kõrgel Arkaadia kohal hõljuv saar, mis oli täis liikuvaid platvorme, maagilisi tõkkeid ja võimsaid tuuleiile. Matš algas ja The Phantom asus varakult juhtima, tema pall liikus võrreldamatu täpsusega. Liora teadis, et peab võitmiseks riskima. Ta märkas mitmeid ujuvaid platvorme, mis viisid otseteeni, ohtliku, kuid potentsiaalselt mängu muutva käiguni.
Sügavalt hingates juhtis ta oma punase palli esimesele platvormile. Tuul ähvardas ta kursilt kõrvale lükata, kuid ta jäi keskenduma. Platvorm platvormi haaval läks ta edasi, otsetee võimaldas tal jõuda The Phantomile järele. Viimasel venitamisel kasutas Liora päästetud kiiruse tõuget, lüües oma palli The Phantomist mööda ja väravasse.
Areen puhkes rõõmuhõisketest, kui Liora kuulutati Grand GN Red Ball Championshipi uueks meistriks. Ta oli saavutanud oma unistuse, näidates, et oskused, julgus ja pisut julgus suudavad võita iga väljakutse. Meistrikarikat hoides poodiumil seistes teadis ta, et see on alles tema teekonna algus. GN Red Balli mäng oli toonud ta uutesse kõrgustesse ja ta oli põnevil ees ootavate seikluste pärast.
Ja kõigile, kes vaatasid, oli see meeldetuletus, et igaüks võib GN Red Balli võrgus tasuta mängida ja võib-olla, lihtsalt võib-olla, saada järgmiseks meistriks.